dijous, 16 d’abril del 2009

Euskalarraia-Xirimiri Clash

Indecisos...horàriament parlant, varem acabar sortint divendres cap a les 10 del matí. Pintava tot divendres pluja i, xof! Camí d’Euskal Herria, altura d’Aragó, ens va caure la cortina.

escalant a Santa Barbara (hernani)

Un cop a EH, pujant pel port de Berastegui, nevada impressionant. Arribem a Donostia, busquem un lloc per dormir amb la nostra furgoneta i , tot i xispejant, ens disposem a rodar de taberna en taberna, fins que havent sopat anem a dormir.
Dissabte ens llevem amb males sensacions....Tota la nit plovent!; cafè amb llet i carretera.

Zona de Santa Barbara
Anem a Oiartzun, pugem al refugi d’Arritxulo, ens informen de les parets i el rocòdrom municipal. Ens declinem pel “roco”, tornem a baixar i , “taxan!”, horari de Setmana Santa!, tanquen a les 2 del migdia!
Res, cap a Pasaia a buscar unes vies a prop d’un far, no les trobem i decidim fer bloc a Jaizkibel. Dinem i cap a Hernani ( Santa Bàrbara), aparquem a la sidreria i cap a escalar. Ara, sí! amb corda!, ens traiem el “mono” i cap a Hernani a fer unes birres. Decidim tornar a Oiartzun per tornar l’endemà a les parets de l’Arritxulo. Quan trobem un lloc per sopar, xof! (plou), doncs res, a tirar de sidra i ...tot mirant el pronòstic del temps al Gara....gaztemartxa a Garazi!i els grups pinten bé.

Oiartzun
Ens despertem Diumenge, ha passat tota la nit plovent, camí a Lesaka passem per les parets i...molles! Decidim anar tirant a Garazi (Iparralde) i ens sorprèn que sigui un poble tan maco, un pèl turístic, però no és el millor dia perquè passegen els turistes, jeje! Concerts, bona música, molta cervesa i riures...

SuTaGar

Dilluns ens desperten notícies dolentes, però la vida segueix i, un llarg camí vorejant els Pirineus, també. Així que flipem amb Otsagabia, la Vall del Roncel i els Pirineus aragonesos molt nevats. Ressistim les cues de l’A-2 i ja tornem a ser a casa. No hem escalat massa per tenir quatre dies de festa, però com cada viatge que es fa a la vida, hem descobert llocs genials. JO TA KE!

1. irabazi arte! XD

doncs sí, hem descobert i, almenys jo, retrobat, llocs ben bonics per tornar!