dilluns, 2 de març del 2009

Camarasa: marcant estil !!

Clara a descendiente V+/ Xeme a Felemon V

Divendres a la nit, després d’una xerrada de lo més interessant sobre l’entrada de les tropes franquistes fa 70 anys a Catalunya, i després d’uns entrepans ràpids, agafem les furgos direcció Camarasa. La motivació està al màxim, divendres ha estat un bon dia de solet, i dissabte, tot i que en Molina ens diu que hi hauran núvols alts, no pinta malament. Tenim moltes ganes d’estrenar temporada!
Bernat a Miss Linda 6a+
El viatge no és llarg, però es nota el cansament de tota la setmana pencant. Tot i això, la música ens acompanya, i sense pràcticament adonar-se’n, veiem unes llums, Camarasa. Ara toca estar ben atents per trobar el camí. Primer problema, camí tallat per despreniments. Així que decidim investigar una mica més enllà on poder passar la nit.

Enric a Felemón V

Ens aixequem ben d’horeta, esmorzem i agafem tot per passar el dia. Hem de caminar una estoneta. Camí asfaltat. Solitaris. Vora el riu. Cases abandonades, però “ocupades”. Arribem a la nostra zona Marcando estilo (oh yeah!). En Molina no ha fallat, el dia està ben entelat per culpa dels núvols alts. Fa fred. On estàs solet? La roca està ben freda. Comencem a escalfar motors.La primera sempre costa, mirar-s’ho bé, i cap amunt. I així, de mica en mica, anar fent, una via i una altra i una altra. El dia és llarg. Parem a menjar alguna cosa, i hi ha qui intenta fer una becaineta...

Clara a Marisa gil V+
Reprenem el ritme ara que ha parat el vent, i hem d’aprofitar la llum que queda, l’endemà pinta la cosa bastant malament. Molina!!no volem núvols volem escalar!Després d’unes quantes vies, el fred, i que la llum ja es poca, anem a fer unes birres. Un bon sopar, unes braves “amb la seva salsa” i uns billars. S’alcem plovent, no podrem fer les vies ferrates que volíem, així que res millor que fer un bon esmorzar

Entrepà de truita pasito de 6a+

Víes realitzades:
-fisura curset IV -Miss Linda 6a
-Mortadelo IV+ -Clara de noche IV+
-Los panchetas V -dedo de satán 7a+ (intents)
-Felemón V -Marisa gil V+
-El descendiente V+

1. culló!!! serà per vies fetes!!! mare, si és que sou unes maxins....!!!
    a viam quan tornem a fer unes grimpadetes!!!